Το λανσάρισμα ενός νέου brand που φιλοδοξεί να φέρει την αλλαγή στον κλάδο του φαρμακείου, το Key Pharmacy, ανακοίνωσε χθες η εταιρεία Generation Y, ηγέτιδα εταιρία στον ψηφιακό μετασχηματισμό και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Αναφορικά με τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύχθηκε από την Generation Y για την Key Pharmacy -που διαθέτει ήδη φυσικό κατάστημα από το 2023- όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και την εδραίωση του brand του Key Pharmacy.
Όπως ανακοινώθηκε τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας B2C πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι:
– Mobile-First Design: Απρόσκοπτη πρόσβαση στην εφαρμογή και φιλική προς το χρήστη πλοήγηση σε όλες τις συσκευές.
– Loyalizer Plus Tool: Αύξηση της μέσης αξίας καλαθιού και της ικανοποίησης των πελατών μέσω προηγμένων τεχνολογικών λύσεων.
– Component-based development: Η Generation Y καινοτομεί στη διαδικασία ανάπτυξης εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου, ενσωματώνοντας νέα πρότυπα για την καινοτομία, καθώς και ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων εμπορικών εργαλείων, όπως προγράμματα επιβράβευσης και εργαλεία δημιουργίας συνδυαστικών προσφορών.
– AI-based personalization: Ενσωμάτωση προηγμένων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για την εξατομίκευση της εμπειρίας αγορών των επισκεπτών του ηλεκτρονικού καταστήματος.
– Operational Efficiency: Διασυνδέσεις με 3rd party systems και αυτοματοποίηση λειτουργιών για μείωση του κόστους διαχείρισης και βελτίωση της αποτελεσματικότητας στα καθημερινά operations για την ομάδα του Key Pharmacy. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στον ιστότοπο του Key Pharmacy: https://keypharmacy.gr/el