Την πραγματοποίηση απεργιακής κινητοποίησης στον χώρο του εμπορίου στις 19 Ιουλίου ανακοίνωσε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας (ΟΙΥΕ), θέτοντας στο επίκεντρο των διεκδικήσεών της την υπογραφή νέας κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και τη διατήρηση της κυριακάτικης αργίας.

Η απόφαση έρχεται στον απόηχο των διαμαρτυριών που πραγματοποιήθηκαν στις 24 Ιουνίου στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, με τη συμμετοχή εργαζομένων και συνδικαλιστικών οργανώσεων του κλάδου.

Όπως επισημαίνει η ΟΙΥΕ, εργαζόμενοι από τον χώρο του λιανεμπορίου και εκπρόσωποι σωματείων συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της ΕΣΕΕ, διεκδικώντας την έναρξη ουσιαστικών διαπραγματεύσεων για νέα κλαδική σύμβαση που θα προβλέπει καλύτερες αμοιβές και βελτιωμένους όρους εργασίας. Στη συνέχεια ακολούθησε πορεία προς το πολυκατάστημα NOTOS, εκφράζοντας την αλληλεγγύη τους προς το προσωπικό της επιχείρησης.

Κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπροσώπων της Ομοσπονδίας με στελέχη της ΕΣΕΕ. Σύμφωνα με την ΟΙΥΕ, στη συζήτηση τέθηκε εκ νέου το αίτημα για άμεση εκκίνηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και την υπογραφή νέας κλαδικής σύμβασης, ενώ τονίζεται ότι σχετική πρόταση έχει ήδη κατατεθεί προς τους εργοδοτικούς φορείς.

Η Ομοσπονδία απευθύνει κάλεσμα προς τα σωματεία και τους εργαζόμενους του εμπορικού κλάδου να οργανώσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία του Ιουλίου, με στόχο την ενίσχυση των διεκδικήσεων για μισθολογικές αυξήσεις και την κατοχύρωση της κυριακάτικης ανάπαυσης.

φωτογραφία αρχείου