Η σεζόν 2026-27 για τον ΠΑΟΚ ξεκίνησε το απόγευμα της Δευτέρας (22/6), με τον Αλέσιο Λίσι να έχει την πρώτη του γνωριμία με τους νέους ποδοσφαιριστές του. Σε αυτή την πρώτη συγκέντρωση το παρών έδωσαν κι αρκετοί από τους «μικρούς».

Κάποιοι εξ αυτών είχαν από την περυσινή αγωνιστική περίοδο εμφανιστεί στις υποχρεώσεις της πρώτης ομάδας. Για παράδειγμα, ο Δημήτρης Μπέρδος (27/5/2008) πήρε το… βάπτισμα του πυρός αγωνιζόμενος και στη Super League και στο Κύπελλο Ελλάδας. Ο 18χρονος πλάγιος επιθετικός πήρε τα πρώτα του λεπτά στο Πρωτάθλημα στις 2/11/25 παίζοντας κόντρα στον Πανσερραϊκό στις Σέρρες ενώ νωρίτερα είχε παίξει και για το Κύπελλο με αντιπάλους τον Λεβαδειακό (17/9/25) και την ΑΕΛ (29/10/25).

Ακόμη, ο Δημήτρης Μπαταούλας (14/3/2007) είχε βρεθεί στον πάγκο στα ματς του ΠΑΟΚ κόντρα σε Βόλφσμπεργκερ και Ριέκα, για τα προκριματικά του UEFA Europa League. Ωστόσο, ο 19χρονος κεντρικός αμυντικός δεν πήρε καθόλου χρόνο συμμετοχής με την πρώτη ομάδα, αν και συμμετείχε στην αποστολή σε παιχνίδια της Super League (με Πανσερραϊκό και Παναθηναϊκό στην κανονική διάρκεια, στα δύο με Ολυμπιακό στα Play Off) και του Κυπέλλου (με ΑΕΛ και Μαρκό).
Φυσικά, άπαντες αγωνίστηκαν στο πρωτάθλημα της Super League 2. Ο ΠΑΟΚ συμμετείχε στον Α’ Όμιλο ενώ στη διαδικασία των Play Out κατάφερε με ευκολία να εξασφαλίσει την παραμονή στην κατηγορία. Αρκετοί εξ αυτών, μάλιστα, είχαν υποχρεώσεις και με την Κ19 του συλλόγου, παίρνοντας μέρος και στο UEFA Youth League.