Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά συνεχώς από το 1995, παρατηρείται:

* Σημαντική άνοδος στη χρήση του Διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.
* Οι Έλληνες δηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση , αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς.

* Η μέση ημερήσια διάρκεια σύνδεσης στο Internet από το κινητό φτάνει τα 135 λεπτά με τη σύνδεση στο Διαδίκτυο μέσω των κινητών να φτάνει σε ποσοστό το 97%.
* TikTok και Instagram σε απόλυτη κυριαρχία στους νέους ηλικίας 16-24, ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.
* Το 65% των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
* Δύο στους τρείς πολίτες έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976€.
* Οι άντρες επιλέγουν κυρίως ηλεκτρονικά είδη (33%) για αγορές από το Διαδίκτυο, ενώ οι γυναίκες «σκορπούν» τα χρήματα τους σε ρούχα (49%).
* Οι χρεωστικές κάρτες και η αντικαταβολή είναι οι προτιμώμενοι τρόποι πληρωμής για τις online αγορές του κοινού.

naftemporiki.gr